Ania & John in USA

Anti inslaapvaltip

De vakantie moet nog beginnen, dus nu alleen maar even een tip aan jullie om je aanwezigheid op deze aard lekker levendig te houden .

Recept met ingredienten:

• Een computer, mag ook laptop zijn.
  • Een internetverbinding en
  • 2 slimme gebruikers.
  1. Ga achter de pc zitten en maak verbinding met internet.
  2. Tik dan in de internetbrowser in de adresbalk “baseball Texas“.
  3. Boek op de dag dat je aankomt in Houston een kaartje om naar een wedstrijd te kijken.
  4. Wees samen vrolijk en enthousiast dat je in Amerika de gezelligheid van een baseballstadion kan proeven.
  5. Slaap daarna lekker en ga de volgende dag op je werk vertellen dat je dit geboekt hebt en vertel welke club je uitgezocht hebt -Texas Rangers.
  6. Als je dit vertelt, moet je een collega uitzoeken die slimmer is dan dat jij en je ega de avond ervoor.
  7. Na enig nadenken van deze collega zal waarschijnlijk een antwoord volgen in de trant van, “DAT PLAATSJE LIGT NIET BIJ HOUSTON MAAR 280 MILES RICHTING DALLAS, DUS DAS ONGEVEER 500 KM RIJDEN HEEN EN OOK WEER TERUG.”
  8. Schrik je dan te pletter en sms naar je mannetje dat er iets niet helemaal lekker is gegaan met boeken.

EEN PRIMA RECEPT OM NIET IN SLAAP TE VALLEN EN JE LEVEN OP PEIL TE HOUDEN.

Een goede start van ons Amerika reisje, dan wordt het tenminste niet saai.Maar goed alles is weer goed gekomen, kwestie van een belletje naar Amerika en hup de zaak is veranderd, we gaan nu wel de wedstrijd bekijken maar dan op de terugweg.Alles opgelost alleen zijn we nu wat telefoonkosten kwijt en omboekings kosten.John een biertje minder en Ania een paar schoenen

Wink

Lezers, dit was bijna een week voordat we starten dus wat gebeurd er meer, we zien wel.