Ania & John in USA

Dag 9 - Wij hebben het gehaald Johnson City Tennessee

Hi Myron bedankt, kijk even op de reakties.

Hallo lezers, Tennessee, een pracht state, groen, heuvels en bergachtig, strak opgeruimd en mooie wegen, ach denk dat het een kwestie is van onderhoud en daar doetTennessee schijnbaar erg veel aan. Dus voor ons een zalige rit richting Johnson, maar toch.....jullie weten denk ik wel dat Amerika het land is van de extremen, maar wat ik nu weer zag slaat toch echt alles. Zie je dat Ania, helaas zij zat net iets anders te doen. Eindelijk koeien in de wei, die hebben we een lange tijd niet gezien. Maar als een mannetjes koei een vrouwtjes koei wil begroeten door er bovenop te springen dan denk ik dat de mannetjes koei wel goed moet opletten waar en hoe hij springt, of zouden de Amerikaanse koeien een andere ingang gebruiken om kindertjes te maken. Als een stier een koe van voren bespringt en dus ziet en proeft wat normaal gebruikt wordt om te voelen aan de andere kant dan raakt die koe wel in de war denk ik. Alhoewel ik wel haar dikke koeientong zag likken aan haar dikke koeienlippen. Wel ontstond bij ons de discussie of in de dieren wereld de sex ook voor pleasure is of dat het nu echt zo is dat het een dwangmatige handeling is. Mijn mening is dat ook een koe het wel lekker moet vinden anders zou ze toch haar lippen niet aflikken. Zo dat was een hele ervaring alleen jammer dat Ania dit niet meeneemt, je zou het idee krijgen dat ik dit ter plaatse zit te verzinnen maar hand op mijn hart het is echt zo en ook voor mij een hele ervaring. Inmiddels alweer bijna lunchtijd dus snel even een brunchsje bij Subway. Wilt u een wit of een geel gebakken ei ? mmm wat is het verschil, simpel het 1 is eigeel en het ander is het eiwit gebakken. Waarom dan, wit is gezonder !, Ja, ok prima maar als ik dan daarnaast een literbeker Cola krijg dan valt dat gezonde toch weer weg en ook nog eens een refill. Maar goed kwestie van zelfdiscipline. Weer de auto in. Kijk nou, we rijden op de 'LEE' highway. Heb nu wel genoeg van de naam LEE een storm die ons zelfs als straatnaam achtervolgt. En ja hoor alsof de duvel er mee speelt we rijden Johnson City in de eerste straat die we tegenkomen heet 'LEE' way. Niet getreurd mensen het is droog en de zon komt eindelijk door na 2500 km gereden te hebben.

We blijven tot zaterdag bij Karel En Cynthia, dus de story's worden iets korter of zelfs even helemaal niet, maar blijf kijken hoor. Zondag morgen vangen we weer vanuit Nashville de terugweg aan.

Reacties

Reacties

Anjo

Hi Myron, leuk dat je hebt gereageerd, dus je leest ook mee. gaaf man dat je cijfers zo goed zijn. We komen over 2 weken weer naar huis hoor. Nou blijf meelezen de fotos zie je vanzelf verschijnen. Groetjes aan mom and daddy.

mireille

gelukkig weer een blog ik begon al te denken dat jullie er geen zin meer in hadden om te bloggen.
lekker hoor weer het zonnetje nu even twee daagjes lekker relaxen bij karel en cynthia. geniet er lekker van en doe ze de groeten. Hier alles oke de kliko staat weer buiten en de post is weer opgeruimd.
ik lees weer gauw hoe het verder gaat voor nu in ieder geval een dikke kus.

Gr, mir.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!